-

Jag ligger här och tänker tillbaka på min student och fäller en tår - av lycka !
Att ens liv kan förändras och bli något bra så fort bara man har rätt människor runt sig.
När jag tänker tillbaka på högstadiet och på hur jag mådde då så skulle jag aldrig tro att jag skulle lyckas ta studenten.
Inte ens börjat gymnasiet.
Inte ens leva idag.
Men tack vare allt stöd jag fått under mitt liv så finns jag här idag och jag har insett att jag faktskt är en fantastisk person - unik! Aldrig någonsin har jag sagt något bra om mig själv och speciellt inte såhär inför massor människor men jag har världens lyckorus i kroppen och jag har insett att jag, josefine ledberg, betyder något för väldigt många. Jag förtjänar att leva ett bra och lyckligt liv med dom jag älskar!
Jag ska ta tag i mitt liv och leva det så som jag vill.
Jag ska bli av med mina hinder och göra allt jag alltid drömt om.
Man kommer alltid stöta på hinder i livet men jag ska lära mig att ta mig över dom och inte låta dom vara kvar.
Jag måste lära mig att utsidan inte är allt utan inse att jag faktiskt har en otroligt fin insida som jag ska vara stolt över!

Jag älskar min familj så otroligt obeskrivligt mycket
och alla mina vänner - ni är guld värda!
Det är alla ni som får mig att klara av vardagen & det är av er jag får kraften att vilja fortsätta leva.

Tack!


Kommentarer
Postat av: Jennie Hellberg :)

Måste bara säga att jag blir så glad av att läsa ditt inlägg. Du har helt rätt i att du är en unik och fantastisk person, inget tvivel om det ^^ Jag kan inte säga att jag förstår precis hur det känns, för jag är inte du. Men jag vet hur svårt det kan vara att se positivt på sig själv och vilken lycka man känner när man inser att man faktiskt har rätt att må bra och vara lycklig :) Du är vacker både på insidan och utsidan. Hoppas du kommer fortsätta må såhär bra, för det är du verkligen värd ^^ Kram på dig <3

2010-11-30 @ 00:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0